Gdańsk 2016!

11-09-2010


Dziwnie jest trochę u nas, skoro mówi się o kampanii promocyjnej Gdańska (fale GDN) jako kontrowersyjnej (w znaczeniu potocznym tego słowa). Dziwne ponieważ jest to dobra, pomysłowa kampania która wykazuje zrozumienie istoty nowych mediów. Co najważniejsze daleka jest od dosłowności dlatego tworzy szerokie spectrum interpretacji ich sloganu: Wolność Kultury, Kultura Wolności. Zobaczcie sami na poniższych filmach. I w sumie to fale GDN współgrają dobrze z wcześniejszym spotem promocyjnym który zaczynał się od słów: „W tym mieście jest coś niezwykłego…”

httpv://www.youtube.com/watch?v=ZF9szJ8fesA

Nawet tutaj, mimo tego że rolnik lata z widłami na wierzchu została zachowana kultura wolności:)

httpv://www.youtube.com/watch?v=UAL5BH7wOjc

httpv://www.youtube.com/watch?v=xyW-cUbym-o

httpv://www.youtube.com/watch?v=S14dRliydFM Główny spot mógłby jednak być trochę lepszy…

Za kulisami:

httpv://www.youtube.com/watch?v=mXWFdY1d_O0

Filmiki z serii Kultura i Wolność:

httpv://www.youtube.com/watch?v=1Sk11i-wIhQ

httpv://www.youtube.com/watch?v=iy2cNX1PV68

httpv://www.youtube.com/watch?v=3G-0rK4mhKc

Ponadto wspierają wolność spostrzeganą przez pryzmat Wikipedii, organizując Wikimanie. Do pełni satysfakcji brakuje jeszcze rozpowszechniania niektórych materiałów na licencji Creative Commons.

I jeszcze 2 filmiki z Gdańskiego YouTube:

httpv://www.youtube.com/watch?v=gxdZmWjFuBE

Podziel się:

    Tagi:

    Skomentuj!




    Menu Title