“Design to dusza leżąca u podstaw tworzonego przez człowieka produktu lub usułgi, która na koniec procesu tworzenia znajduje wyraz w kolejnych warstwach zewnętrznych.”
Steve Jobs
25 kwietnia 2014 roku w nowoczesnych wnętrzach 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3, odbędzie się konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, która w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyków w zakresie designu i marketingu. Konferencja skierowana jest do osób, które pracują w obszarze marketingu, projektowania oraz reklamy i chcą zgłębić swoją wiedzę oraz dowiedzieć się:
-
jak dużą rolę w marketingu odgrywa design i jakie są tego powody;
-
czy design thinking to tylko modne słowo, czy zmiana paradygmatu i sposobu pracy w branży;
-
jak duże znaczenie design thinking odgrywa w komunikacji marki i budowie jej wizerunku;
-
jakie będą trendy w identyfikacji wizualnej za kilka, kilkanaście a nawet kilkadziesiąt lat;
-
jak budować relacje z konsumentem w oparciu o design;
-
jakie są najświeższe trendy oraz skąd czerpać inspiracje;
-
jak zrobić dobry rebranding, aby nie stracić starych konsumentów, a zdobyć nowych;
-
za co konsumenci kochają produkty i usługi i jaki wpływ ma na to odpowiednie projektowanie;
-
czy dobry design może być najlepszym komunikatem marketingowym i jak go komunikować.
Wydarzenie dedykowane jest również pasjonatom dobrego designu oraz wszystkim tym, którzy szukają inspiracji oraz chcą rozwijać swoją kreatywność.
Swoim doświadczeniem, kreatywnością oraz prognozami na najbliższe lata podzielą się najlepsi praktycy w zakresie designu i marketingu.
MAGDALENA WĘGLOWSKA, Dyrektor PR MAZDA POLAND opowie o strategii marki zorientowanej na DESIGN oraz o tym, jak MAZDA KUSI DESIGNEM.
PIOTR RECZAJSKI, Dyrektor strategiczny MAMA STUDIO, nagrodzonego m.in. Red Dot Award: communication design 2011 oraz Best Brand Awards Europe & Russia 2013, opowie w swojej prelekcji FUTURE BRANDING o tym, jak będzie wyglądała identyfikacja wizualna za kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. Pokaże trendy oraz możliwości, zastanowi się skąd czerpać inspiracje.
JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert z DRAGON ROUGE odpowie na pytanie, czy DESIGN THINKING TO TYLKO MODNE SŁOWO, CZY REALNA SZANSA NA ŚWIEŻE IDEE DLA MARKI. Grupa Dragon Rouge zdobyła tytuł Międzynarodowej Grupy Designerskiej Roku w ramach konkursu Agencies of the Year Awards 2013.
Nagrodzony m.in. Złotem w Cannes Lions 2009 DAVID RACCHI, Design Director z WALK DESIGN opowie w czasie konferencji o EXPERIENCE DESIGN: BUILDING RELATIONSHIPS WITH PRODUCTS.
ADAM LIS, Dyrektor kreatywny z krakowskiej PAPAJASTUDIO zdobywcy m.in. trzech medali w Międzynarodowym Konkursie Vidical, opowie o tym, dlaczego DESIGN MA ZNACZENIE, CZYLI O KOMPLEKSOWYM BUDOWANIU WIZERUNKÓW FIRM I PRODUKTÓW.
WOJCIECH MIEROWSKI, Dyrektor kreatywny z AGENCJA BNA, która ma na swoim koncie głośne rebrandingi ostatnich lat, m.in. dla Mbanku, Reserved, Banku BPH, Empiku oraz m.in. nagrody Rebrand 100 Global Awards Winner 2014 oraz Tramsform Award 2014, odpowie na pytanie JAK ZROBIĆ DOBRZE REBRANDING?
SŁAWEK KLUZIAK, Dyrektor SIEBERTHEAD POLSKA sprawdzi, jaki jest WPŁYW GLOBALNYCH TRENDÓW NA PROJEKTOWANIE OPAKOWAŃ i jakie ma to znaczenia dla marketingu oraz wyborów konsumentów.
Na uczestników będą czekać dodatkowe atrakcje oraz wspaniały klimat 3 piętra Domu Handlowego Mysia 3.
Koszt udziału w konferencji to 690 zł netto.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie konferencji: http://mediarun.com/academy/design-marketing-2/