Konferencja ÔÇ×Rola designu w marketinguÔÇŁ

07-04-2014

ÔÇťDesign to dusza le┼╝─ůca u podstaw tworzonego przez cz┼éowieka produktu lub usu┼égi, kt├│ra na koniec procesu tworzenia znajduje wyraz w kolejnych warstwach zewn─Ötrznych.ÔÇŁ

Steve Jobs

25 kwietnia 2014 roku w nowoczesnych wn─Ötrzach 3 pi─Ötra Domu Handlowego Mysia 3, ┬áodb─Ödzie si─Ö konferencja ROLA DESIGNU W MARKETINGU, kt├│ra w jednym miejscu skupi najlepszych polskich praktyk├│w w zakresie designu i marketingu.┬áKonferencja skierowana jest do os├│b, kt├│re pracuj─ů w obszarze marketingu, projektowania oraz reklamy i ┬áchc─ů zg┼é─Öbi─ç swoj─ů wiedz─Ö oraz dowiedzie─ç si─Ö:

  • jak du┼╝─ů rol─Ö w marketingu odgrywa design i jakie s─ů tego powody;

  • czy design thinking to tylko modne s┼éowo, czy zmiana paradygmatu i sposobu pracy w bran┼╝y;

  • jak du┼╝e znaczenie design thinking odgrywa w komunikacji marki i budowie jej wizerunku;

  • jakie b─Öd─ů trendy w identyfikacji wizualnej za kilka, kilkana┼Ťcie a nawet kilkadziesi─ůt lat;

  • jak budowa─ç relacje z konsumentem w oparciu o design;

  • jakie s─ů naj┼Ťwie┼╝sze trendy oraz sk─ůd czerpa─ç inspiracje;

  • jak zrobi─ç dobry rebranding, aby nie straci─ç starych konsument├│w, a zdoby─ç nowych;

  • za co konsumenci kochaj─ů produkty i us┼éugi i jaki wp┼éyw ma na to odpowiednie ┬áprojektowanie;

  • czy dobry design mo┼╝e by─ç najlepszym komunikatem marketingowym i jak go komunikowa─ç.

Wydarzenie dedykowane jest r├│wnie┼╝ ┬ápasjonatom dobrego designu oraz wszystkim tym, kt├│rzy szukaj─ů inspiracji oraz chc─ů rozwija─ç swoj─ů kreatywno┼Ť─ç.

Swoim do┼Ťwiadczeniem, kreatywno┼Ťci─ů oraz prognozami na najbli┼╝sze lata podziel─ů si─Ö najlepsi ┬ápraktycy w zakresie designu i marketingu.

MAGDALENA W─śGLOWSKA, Dyrektor PR┬áMAZDA POLAND opowie o strategii marki zorientowanej na DESIGN oraz o tym, jak MAZDA KUSI DESIGNEM.

PIOTR RECZAJSKI, Dyrektor strategiczny MAMA STUDIO, nagrodzonego m.in. Red Dot Award: communication design 2011 oraz Best Brand Awards Europe & Russia 2013, opowie w swojej prelekcji FUTURE BRANDING o tym, jak b─Ödzie wygl─ůda┼éa identyfikacja wizualna za kilka, kilkana┼Ťcie, a nawet kilkadziesi─ůt lat. Poka┼╝e trendy oraz mo┼╝liwo┼Ťci, zastanowi si─Ö sk─ůd czerpa─ç inspiracje.

JOANNA REWAJ, Strategy&Innovation Expert z DRAGON ROUGE odpowie na pytanie, czy DESIGN THINKING TO TYLKO MODNE SŁOWO, CZY REALNA SZANSA NA ŚWIEŻE IDEE DLA MARKI. Grupa Dragon Rouge zdobyła tytuł Międzynarodowej Grupy Designerskiej Roku w ramach konkursu Agencies of the Year Awards 2013.

Nagrodzony m.in. Złotem w Cannes Lions 2009 DAVID RACCHI, Design Director z WALK DESIGN opowie w czasie konferencji o EXPERIENCE  DESIGN: BUILDING RELATIONSHIPS WITH PRODUCTS.

ADAM LIS, Dyrektor kreatywny z krakowskiej PAPAJASTUDIO zdobywcy m.in. trzech medali w Międzynarodowym Konkursie Vidical, opowie o tym, dlaczego DESIGN MA ZNACZENIE, CZYLI O KOMPLEKSOWYM BUDOWANIU WIZERUNKÓW FIRM I PRODUKTÓW.

WOJCIECH MIEROWSKI, Dyrektor kreatywny┬áz┬áAGENCJA BNA, kt├│ra ma na swoim koncie g┼éo┼Ťne rebrandingi ostatnich lat, m.in. dla Mbanku, Reserved, Banku BPH, Empiku oraz m.in. nagrody Rebrand 100 Global Awards Winner 2014 oraz Tramsform Award 2014, odpowie na pytanie JAK ZROBI─ć DOBRZE REBRANDING?

SŁAWEK KLUZIAK, Dyrektor SIEBERTHEAD POLSKA sprawdzi, jaki jest WPŁYW GLOBALNYCH TRENDÓW NA PROJEKTOWANIE OPAKOWAŃ i jakie ma to znaczenia dla marketingu oraz wyborów konsumentów.

Na uczestnik├│w b─Öd─ů czeka─ç dodatkowe atrakcje oraz wspania┼éy klimat 3 pi─Ötra Domu Handlowego Mysia 3.
Koszt udziału w konferencji to 690 zł netto.

Wi─Öcej informacji na temat wydarzenia znajduje si─Ö na stronie konferencji: http://mediarun.com/academy/design-marketing-2/

Podziel si─Ö:

    Skomentuj!




    Menu Title