Po 15 latach przyszedł czas na zmianę, dlatego Platige dokonało całkowitego rebrandingu. Nowe logo to silny i wyrazisty znak, który ma nawiązywać do swojego poprzednika.
Jak mówią jego twórcy, „Lubimy ciężkie i silne formy dlatego inspirację czerpaliśmy z klimatu najlepszych marek lat 60-tych i 70-tych. Tym co zapewniło im rozpoznawalność do dziś była zakodowana w ich znaku prostota i „krawędź” – cechy wyróżniające pierwszą identyfikację studia. Jej fundamentem były bowiem słowa Platige Image i znak matematyczny wyrażony symbolem „Π”. Wychodząc od charakterystycznego kształtu „Π”, który wyraża wzrost, spiralę i nieskończoną kombinację cyfr, stworzyliśmy literę „P” wpisaną w trójkąt zachowując nawiązanie do kształtu matematycznego znaku.” Logo jest sercem nowej identyfikacji, która obejmuje oprócz strony internetowej, rozbudowanej papeterii, także limitowaną serię kart upominkowych, po 250 sztuk z danym projektem, kiedy kończy się dana seria wchodzi następna.
Odpowiedzialni za powyższą identyfikację są:
Agencja Juice:
Creative Direction & Art Direction: Michał Misiński & Adam Tunikowski
Lead Programmer: Szymon Karpiński
Design: Paweł Janczarek
Platige Image:
Key Art: Jakub Jabłoński
Production Manager: Olga Cyganiak
Executive Producer: Marcin Kobylecki
Więcej: http://bit.ly/TMA9JM