Jeżeli jesteś projektantem i zastanawiasz się jak uświadomić klientowi moc dobrego projektu, lub jesteś właścicielem firmy i wahasz się przed podjęciem współpracy z projektantem, to przeczytaj poniższy artykuł.
Andrew Wilkinson z agencji Metalab, zajmującej się projektowanie interfejsów, opisuje w artykule pracę nad projektem dla komunikatora Slack – przeznaczonego do komunikacji grupowej pracowników. Tak jak pisze otwarcie, komunikator funkcjonalnie nie różnił się zbytnio od swoich konkurentów, a pracę nad projektem interfejsów (web i mobile) i całej identyfikacji trwały tylko sześć tygodni. Ten czas wystarczył, żeby nadać Slack’owi moc, która przyczyniła się do olbrzymiego sukcesu finansowego (obecna wartość Slack to 2,8 mld. dolarów). Prosto, bez PR-owego zadęcia o mocy dobrego designu:
https://medium.com/@awilkinson/slack-s-2-8-billion-dollar-secret-sauce-5c5ec7117908