The Magazzini

08-04-2013

Piwo zawsze zbliżało i jednoczyło wokół siebie ludzi dlatego dla Heinekena tak ważny jest socjalny aspekt designu co w tym roku manifestuje przestrzeń The Magazzini, mieszcząca się w zonie Tortonie i aspirująca do jednego z najciekawszych miejsc tegorocznych targów designu w Mediolanie. Tekst ilustrują zdjęcia, które udało mi się zrobić dzisiaj, jeszcze przed oficjalnym otwarciem, które nastąpi jutro.

↑Interaktywna animacja

Tak jak w XIX wieku wyróżniała się pośród brązowych butelek, zieleń szkła Heinekena, tak teraz wyróżnia się The Magazzini. Ppasuje mi koncepcja tego miejsca, jego interdyscyplinarność. To miejsce nie tylko prezentacji pojektów, ale pozwala na ich zakup oraz daje możliwość poznania ich autorów. To miejsce wymiany wiedzy poprzez warsztaty i spotkania, które prowadzić będą m.in. Joshua Davis, Cool Hunting, Designers Block. Heineken kładzie nacisk na młode talenty ale nie ogranicza się tylko do nich, zapraszając uznanych projektantów, ludzi biznesu i mediów ułatwia młodym projektantom tak potrzebną interakcję z doświadczonymi ludźmi którzy służą wiedzą i doświadczeniem. Mam nadzieje, że z roku na rok przestrzeń będzie się powiększać.

↑Falujący sufit, którym steruje DJ/VJ

Wieczorem Heineken zapewnia imprezy, bo to na nich nie raz rodzą się najlepsze pomysły:) Na jednej z nich (11.04.2013) poznamy Your Future Bottle w finale znalazła się dwójka polaków Bartek Bąk i Anna Ptasińska .

↑Pierwsza z lewej to projekt Anny Ptasińskiej a czwarta jest autorstwa Bartka Bąka

A tak wyglądają maszyny do głosowania. Oddajesz głos wrzucając zakupiony żeton i wyciągasz w zamian kulę z przypinką z jedną z klasycznych etykiet Heinekena. Jak na moje oko to prowadzi Bartek Bąk.

↑Tak, lód jest prawdziwy

↑Biżuteria będąca równocześnie otwieraczem

Dziękuję również Markowi van Itersonowi (Global Head of Design, Heineken) za bardzo kreatywną rozmowę i dużo poświęconego czasu, ale o tym kiedy indziej.

Plan wydarzeń.

Podziel się:

    Skomentuj!




    Menu Title