Od pewnego czasu możemy zaobserwować, że kościół katolicki zaczyna zbliżać się do wiernych, skracać dystans i porozumiewać się językiem dostosowanym do odbiorcy. Niestety, często jest to czynione jednak w sposób umacniający stereotypy a sama komunikacja bazuje na symbolach religijnych.
Joy Intermedia przygotowało dla Ruchu Młodzieży Salwatoriańskiej kompleksową, pełną energii, radości i wiary identyfikację wizualną zrywającą ze stereotypami katolickich organizacji młodzieżowych. Praca wymagała dużego wyczucia by stworzyć wyważony projekt oddający charakter instytucji bez nadmiernego epatowania symbolami religijnymi – dlatego projektanci skupili się na wartościach jakie reprezentuje organizacja RMS – przyjaźń, wsparcie i pozytywna energia.
Samo logo jest proste, nie ma w nim pychy i można je interpretować na wiele sposobów. Może być odczytane jako nimb lub hostia a w szczególności jako źródło pozytywnej energii i emocji.
Zobacz cały projekt na behance>>