Wiara i Design

15-07-2014

Od pewnego czasu mo┼╝emy zaobserwowa─ç, ┼╝e ko┼Ťci├│┼é katolicki zaczyna zbli┼╝a─ç si─Ö do wiernych, skraca─ç dystans i porozumiewa─ç si─Ö j─Özykiem dostosowanym do odbiorcy. Niestety, cz─Östo jest to czynione jednak w spos├│b umacniaj─ůcy stereotypy a sama komunikacja bazuje na symbolach religijnych.

Joy Intermedia przygotowa┼éo dla Ruchu M┼éodzie┼╝y Salwatoria┼äskiej kompleksow─ů, pe┼én─ů energii, rado┼Ťci i wiary identyfikacj─Ö wizualn─ů zrywaj─ůc─ů ze stereotypami katolickich organizacji m┼éodzie┼╝owych. Praca wymaga┼éa du┼╝ego wyczucia by stworzy─ç wywa┼╝ony projekt oddaj─ůcy charakter instytucji bez nadmiernego epatowania symbolami religijnymi – dlatego projektanci skupili si─Ö na warto┼Ťciach jakie reprezentuje organizacja RMS – przyja┼║┼ä, wsparcie i pozytywna energia.

Samo logo jest proste, nie ma w nim pychy i mo┼╝na je interpretowa─ç na wiele sposob├│w. Mo┼╝e by─ç odczytane jako nimb lub hostia a w szczeg├│lno┼Ťci jako ┼║r├│d┼éo pozytywnej energii i emocji.

Zobacz cały projekt na behance>>

Podziel si─Ö:

    Skomentuj!




    Menu Title