Young Talents Committed

06-04-2011

Konkurs organizowany przez Kampanie Spo艂eczne

Fundacja Komunikacji Spo艂ecznej organizuje konkurs Young Talents Committed dla wszystkich m艂odych kreatywnych ludzi zaanga偶owanych spo艂ecznie. YTC jest realizowany w聽ramach Konkursu Kampania Spo艂eczna Roku jednak skierowany jest do tych, kt贸rzy czuj膮, 偶e reklama to nie jest tylko narz臋dzie zwi臋kszaj膮ce konsumpcj臋, ale mo偶e sta膰 si臋 艣rodkiem zmiany 艣wiata na lepszy. Zapraszamy zar贸wno tw贸rc贸w profesjonalnych jak i聽amator贸w, osoby indywidualne, firmy i聽instytucje do przedstawiania swoich pomys艂贸w kreatywnych. Celem konkursu YTC jest wy艂onienie najciekawszych i聽najbardziej kreatywnych pomys艂贸w na spo艂eczny spot filmowy i聽plakat pt.: 鈥濪rugie 偶ycie produktu鈥.

鈥濪rugie 偶ycie produktu” to inne spojrzenie na produkt 鈥 proces tworzenia, proces produkcji, fair trade, recycling, ponowne przetworzenie.

Celem projektu powinno by膰 jednak zwr贸cenie uwagi na istot臋 odpowiedzialnej produkcji i聽konsumpcji. Za艂o偶enia formalne:

  • D艂ugo艣膰 filmu 鈥 30 sekund lub plakat w聽formacie JPG, PDF lub GIF
  • Kr贸tki opis insightu (2-3 zdania, z聽czego wynika pomys艂 i聽jakiego problemu dotyczy) oraz opis idei kreatywnej (2-3 zdania)
  • Technika dowolna 鈥 zar贸wno filmu jak i聽plakatu
  • Grupa docelowa, do kt贸rej ma by膰 skierowana reklama 鈥 m艂odzi ludzie w聽wieku 16-35 u偶ywaj膮cy internetu.

Najciekawsze i najbardziej kreatywne prace zostan膮 zaprezentowane podczas Gali Konkursu na Kampani臋 Spo艂eczn膮 Roku 鈥 na pocz膮tku czerwca br.

Termin nadsy艂ania zg艂osze艅: 15.04.2011.

Wi臋cej informacji na stronie聽kampaniespoleczne.pl/konkurs/konkurs_ytc

Podziel si臋:

    Skomentuj!




    Menu Title