Z艂oto dla Mammastudio

29-01-2014

Mi臋dzynarodowe jury konkursu Best Brand Awards uzna艂o jako najlepszy, projekt identyfikacji wizualnej zrealizowanej przez Mamastudio dla agencji interaktywnej Next.

Nagrodzona identyfikacja zbudowana jest wok贸艂 prostego literniczego logotypu opartego na dw贸ch kursorach. Kursory z jednej strony odwo艂uj膮 si臋 do litery x w nazwie, a z drugiej zwracaj膮 uwag臋 na kluczowe warto艣ci agencji (do艣wiadczenie i tradycja oraz rozw贸j i przysz艂e, niekoniecznie jeszcze znane rozwi膮zania). Ca艂o艣膰 zwraca uwag臋 na to, co b臋dzie za chwil臋 – to, co b臋dzie NEXT.

D艂ugo zastanawiali艣my si臋 w Mamastudio, jak膮 wizualn膮 reprezentacj臋 powinna mie膰 nowoczesna agencja komunikacji reklamowej. Jak b臋dzie wygl膮da艂 rynek reklamowy za rok, 聽za pi臋膰 lat i co w tym kontek艣cie oznacza s艂owo NEXT? Do艣膰 szybko doszli艣my do wniosku, 偶e m贸wimy o tym, czego jeszcze nie ma – przysz艂o艣膰, rozw贸j komunikacji i medi贸w jest wielk膮 i ekscytuj膮c膮 niewiadom膮.
Naszym zadaniem by艂o zaprojektowa膰 znak, kt贸ry ma pokaza膰 nie to, co jest teraz, lecz to, co b臋dzie za chwil臋 鈥 to co, b臋dzie „NEXT”. Celem by艂o przedstawienie pewnego kontinuum, procesu i sposobu my艣lenia o komunikacji w zespole tej agencji. Powsta艂 bardzo prosty, literniczy logotyp oparty na dw贸ch kursorach. Dzi臋ki temu zabiegowi znak zwraca uwag臋 na to, co jest na zewn膮trz, czego nie wida膰 i co dopiero nadchodzi.

Best Brand Awards to og贸lno艣wiatowy konkurs, w kt贸rym mi臋dzynarodowe jury specjalist贸w w dziedzinie budowania marek wy艂ania najciekawsze, najbardziej oryginalne oraz charakteryzuj膮ce si臋 najwy偶sz膮 jako艣ci膮 wykonania 聽projekty. Nagrody w postaci z艂otych medali przyznawane s膮 r贸wnolegle na 6 terytoriach (USA i Kanada, Ameryka 艁aci艅ska, Europa i Rosja, Azja i Oceania). Ponadto w konkursie Best Brand Awards przyznawane 聽s膮 dwa globalne wyr贸偶nienia – Best Brand of the World oraz Best Branding Agency of the World. Dodatkowe informacje na stronie organizatora konkursu.

Podziel si臋:

    Skomentuj!




    Menu Title