Facebook cz. II

02-07-2010


Promowanie Dizajnu na Facebook

Ostatnio odwiedziłem Pink Pug Design na facebooku i dobrze się stało:)
Grzegorz Sowiński i Joanna Pytlewska (Pink Pug Design) będąc na Gdynia Design Days zadbali o to by czytelnicy byli na bieżąco z ich poczynaniami na wspomnianej imprezie. Umieszczali zdjęcia, filmiki, pisali o tym co robią. Co najważniejsze i to co spodobało mi się najbardziej to to że umieścili zdjęcia z projektami innych twórców wzbogacając tym samym swoją relację, zapobiegając nudnemu monologowi na swoją cześć. Poza tym dają nam do zrozumienia że znają swoją wartość i nie mają kompleksów.
Relacje z wydarzeń w których jesteś uczestnikiem jest czymś co wzbogaca Twoje konto i zachęca innych aby przyłączyć się do Twoich facebookowych „znajomych” i skłania do interakcji. Powinieneś dostarczać im informacji w różnych formatach (filmy, zdjęcia) obrazując to co dla nich jest w danym momencie nie dostępne aby mogli w ten sposób uczestniczyć w danym wydarzeniu razem z Tobą. Im bardziej unikalne informacje tym lepiej! Pink Pug Design może nie dostarcza zbyt unikalnych informacji ale buduje obraz projektantów którzy angażują się w to co robią i dbają o swoich „fanów” dostarczając im nie komercyjnych informacji, zapraszając do uczestnictwa w ich zawodowym życiu.
Pamiętaj: dostarczaj unikalną treść a powiększysz grono odbiorców swojej twórczości!

Podziel się:

    Tagi:

    Skomentuj!




    Menu Title