Heineken Open Design Exploration

22-05-2013

Z t─Ötni─ůcego ┼╝yciem ┬áThe Magazzini w Mediolanie, podczas Milan Design Week, Heineken zaprosi┼é projektant├│w z ca┼éego ┼Ťwiata do wsp├│┼épracy nad stworzeniem najnowocze┼Ťniejszego pomys┼éu na lounge bar. To ju┼╝ druga edycja innowacyjnego projektu Heinekena o nazwie ODE – Open Design Explorations.

W tym roku temat ÔÇ×nocnego ┼╝yciaÔÇŁ umo┼╝liwi projektantom z czterech r├│┼╝nych miast ÔÇô Nowego Jorku, Singapuru, Warszawy i Meksyku ÔÇô zaprojektowanie uniwersalnego lounge baru. Aby wzi─ů─ç udzia┼é w projekcie, przedstawiciele r├│┼╝nych obszar├│w designu (moda, produkt, wn─Ötrza, grafika i grafika animowana), powinni zarejestrowa─ç przyk┼éady swoich prac na specjalnie dedykowanej stronie www.heineken.tumblr.com. Rezultatem wsp├│┼épracy b─Ödzie stworzenie tymczasowej przestrzeni, kt├│ra zostanie zaprezentowana podczas Fuori Salone 2014 w Mediolanie oraz w innych miastach na ┼Ťwiecie w przysz┼éym roku.

Mark van Iterson, Global Head of Design Heinekena powiedzia┼é: ÔÇ×Kluby i bary s─ů naszym placem zabaw z designem i tam w┼éa┼Ťnie Heineken czuje si─Ö jak u siebie w domu. Tak, jak przemys┼é motoryzacyjny, kt├│ry kreuje nowe pomys┼éy samochod├│w w celu pokazania przysz┼éych mo┼╝liwo┼Ťci, r├│wnie┼╝ my w Heinekenie chcemy m├│c eksperymentowa─ç i by─ç pionierem pomys┼é├│w na ┼╝ycie nocne. Szukamy ludzi, kt├│rzy tak jak my rozumiej─ů progresywno┼Ť─ç warto┼Ťci, kt├│rymi kieruje si─Ö Heineken, projektant├│w z otwartym umys┼éem i innowacyjnymi pomys┼éamiÔÇŁ.

Mark doda┼é: ÔÇ×Jeste┼Ťmy spragnieni tw├│rczej wsp├│┼épracy, z tego wzgl─Ödu, w tym roku chcieli┼Ťmy przybli┼╝y─ç projekt jak najszerszej publiczno┼Ťci. Dzi─Öki zaproszeniu ludzi z ca┼éego ┼Ťwiata, poznamy szerokie spektrum opinii i pomys┼é├│w na lepsze, bardziej nowoczesne funkcjonowanie naszych bar├│w. Chcemy, aby lounge bar, jaki zaprezentujemy w Mediolanie w 2014 roku, prowokowa┼é dyskusj─Ö i stanowi┼é wyzwanie wobec aktualnego sposobu my┼Ťlenia o ┼╝yciu nocnym i dobrej zabawieÔÇŁ.

Projektant wn─Ötrz Lee Gibson, kt├│ry w tegorocznej edycji jest jednym z mentor├│w dla pocz─ůtkuj─ůcych projektant├│w, m├│wi: ÔÇ×ODE 1 da┼éo mi nadzwyczajn─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç badania, eksperymentowania i przede wszystkim ekspresji pomys┼é├│w na design klub├│w. ┼Üwiadomo┼Ť─ç tego, ┼╝e klub, jaki otworzyli┼Ťmy w zesz┼éym roku podczas Milan Design Week zainspiruje projekt ekskluzywnego klubu w Singapurze jest dla mnie rzecz─ů niesamowit─ů, podobnie, jak fakt, ┼╝e ubieg┼éoroczny projekt doprowadzi┼é do powstania tegorocznej edycji ÔÇô The Magazzini. Nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç spotkania i wsp├│┼épracy z nowymi projektantami, kt├│rzy zostan─ů wybrani do ODE2ÔÇŁ.

Aby zosta─ç cz─Ö┼Ťci─ů grupy Heineken Open Design Explorations, projektanci chc─ůcy wzi─ů─ç udzia┼é w projekcie, powinni zg┼éosi─ç si─Ö w terminie do 31 maja, poprzez stron─Ö www.heineken.tumblr.com, podcza, gdy konsumenci mog─ů si─Ö dzieli─ç swoimi zdj─Öciami poprzez aplikacj─Ö Instagram za pomoc─ů tagu #futureloungedesign. Najlepsze zdj─Öcia zostan─ů opublikowane na Tumblr.

Podziel si─Ö:

    Skomentuj!




    Menu Title