Powyższa lampa mimo tego, że jest na prawdę fajna, jest tylko pretekstem do napisania paru słów na temat promowania swojego produktu.
Lampa ta posiada własną stronę internetową: http://www.impossiblelamp.com/
Poza tym ma niezły filmik promocyjny. Jeeves Basu nie ograniczył się jedynie do youtuba, ale poszerzył grono odbiorców wrzucając go vimeo.
Autor nie zapomniał również o dziale dla prasy, który mógłby jednak zawierać jakąś notatkę prasową. Ale za to możemy pobrać np. taką o to grafikę:
I taki szczególik, w którym diabeł tkwi, to przyciski społecznościowe, zachęcające i ułatwiające dzielenie się ze znajomymi oglądanym projektem.
Poza tym warto rzucić okiem na stronkę promując nowy pomysł wspomnianego projektanta: http://www.rattable.com/
Na powyższej stronce autor zaczyna promować swój projekt od fazy powstawania, a nie od końca.
Powyższe strony nie są mistrzostwem świata, ale prezentują pewne atrakcyjne minimum które można spełnić, i na pewno nam się opłaci!