Open Design Explorations

11-04-2013

Podczas trwającego Design Weeku w Mediolanie, Heineken zaprosił projektantów do współpracy nad stworzeniem  koncepcji Future Lounge Bar. To już druga edycja projektu Heinekena o nazwie ODE – Open Design Explorations.

W tym roku temat „nocnego życia” umożliwi projektantom z czterech różnych miast – Nowego Jorku, Singapuru, Warszawy i Meksyku – zaprojektowanie uniwersalnego lounge baru. Aby wziąć udział w projekcie, przedstawiciele różnych obszarów designu (moda, produkt, wnętrza, grafika i animacja), powinni zarejestrować przykłady swoich prac na specjalnie dedykowanej stronie www.heineken.tumblr.com. Rezultatem współpracy będzie stworzenie tymczasowej przestrzeni, która zostanie zaprezentowana podczas Fuori Salone 2014 w Mediolanie oraz w innych miastach na świecie w przyszłym roku.

Podczas rozmowy z nami Mark van Iterson (Global Head of Design, Heineken) wystosował odpowiednie zaproszenie do projektantów znad Wisły.

Projektant wnętrz Lee Gibson, który w tegorocznej edycji jest jednym z mentorów dla początkujących projektantów, mówi: „ODE 1 dało mi nadzwyczajną możliwość badania, eksperymentowania i przede wszystkim ekspresji pomysłów na design klubów. Świadomość tego, że klub, jaki otworzyliśmy w zeszłym roku podczas Milan Design Week zainspiruje projekt ekskluzywnego klubu w Singapurze jest dla mnie rzeczą niesamowitą, podobnie, jak fakt, że ubiegłoroczny projekt doprowadził do powstania tegorocznej edycji – The Magazzini. Nie mogę się doczekać spotkania i współpracy z nowymi projektantami, którzy zostaną wybrani do ODE2”.

Aby zostać częścią grupy Heineken Open Design Explorations, projektanci chcący wziąć udział w projekcie, powinni zgłosić się w terminie do 31 maja, poprzez stronę www.heineken.tumblr.com, podcza, gdy konsumenci mogą się dzielić swoimi zdjęciami poprzez aplikację Instagram za pomocą tagu #futureloungedesign. Najlepsze zdjęcia zostaną opublikowane na Tumblr.

Podziel się:

    Skomentuj!




    Menu Title